Dag 15 - Sista dagen pa Isla Isabel.

Spenderar var sista dag pa Isla Isabel. Lamnat vara fa kladesplagg for tvattning pa hotellet. Sager adjo till nyfunna vanner. Valkomnar dom till Falun/Sverige om och nar de far vagarna forbi. Pa kvallen ater jag tre-ratters middag pa hotellet som Juan har tillagat. Tonfisk stod pa menyn :-O. Till forratt fick vi en mustig potatissoppa. Till efterratt en farsk fruktsallad. Har lyckats hitta en kock pa on som ar valdigt duktig att laga mat (Juan). Till middagssallskap har jag Lienke. For snyggingen ligger pa rummet och ar-inte-disponibel-for-mat-for-tillfallet om man sager sa.
 
Tanker pa guidernas engagemang och uppmaningar till mannskligheten. " Manniskan maste minska sin konsumtion och hitta en balans i sitt sokande efter valfard. Ta med er de tre positionerna: Produce (och konsumera), Reuse and Recycle. Har pa Galapagos gillar vi manniskor, men inte folkmassor".
 
Har haft formanen att spendera 2 veckor tillsammans med min karlek pa denna sagolika o. En lite del av mitt hjarta kommer nog att vara kvar har. Vi kanske syns igen Isla Isabel.
 
Nu mot Peru!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0