Att göra en Jonny.....

Äntligen har jag gjort det! Börjat BLOGGA!
Min tanke är att lyfta mina och Falupartiets tankar före, under och efter besluten. Att ge Faluborna insyn i "maktens boning". Möjlighet att fundera över vad politik är och om politiker "bara är ute för att djävlas". Förhoppningsvis en känsla av att alla politiker har ett stort samhällsengagemang. Att det är lösningen som skiljer oss åt. Utformningen av min blogg har jag fått hjälp av mina underbara ungdomar att skapa. Det hetaste tipset var att: "utgå från dig själv mamma, för att sedan hamna i det politiska livet runt omkring dig" (= Falupartiet). Kenza, Kissie, BlondinBella och Jonny G har gjort det. Förhoppningsvis kan jag också! 

Maria Gehlin


Kommentarer
Postat av: Roza

... och jag gör det ;)

2009-10-05 @ 17:05:35
URL: http://roza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0